26 July, 2009

Buat website sendiri

pernah tak korang teringin nak buat website sendiri? tapi korang lak xtau mcm mane starting nak buat atau langsung xreti pape pun..xpe kali ni aku nak share kt mane sesuai wat website sndiri tanpa perlu korang uplod ape2 file dari pc korang...

ade beberape website offer kite untuk buat website secara percuma.Antaranya:
1.Yola
2.Webs.com
3.Wix.com (based on flash)
4.Bluevoda
5.Weebly

yg ni antara yang feymes dan korang leh search lg kt google. Ok skrg ni aku nak share pengalaman aku menggunakan beberape website di atas. Klik link bawah ni

Yola
Wix.com

ade satu lagi website tu xleh nak display lak...aku da design xleh bukak lak hmm...jadi sape2 minat tu leh la cube2 tapi tool yg diorg bagi agak terhad la...nak lagi advance guna Dreamweaver lagi masyukk...aku da buat tapi xreti lak nak upload2 file ni...baru blaja la katekan...hehe
Categories:

2 komen :

Anep™ said...

bk juga kan website yg offer secara percuma..xtahu lak aku...good entry..sharing is caring

shah said...

yeah,sharing is caring...hehe