01 June, 2009

Terminator tanpa 'Arnold-susahnakEja' pulak

arini aku g tgk wyg dgn membe2 rmh aku..pada hakikatnye aku xplan lgsg pon nak g...tp mngenangkan aku xtau nak wtpe so join je la. Berbekalkan wang saku sbnyak 40 hengget, dgn gemble aku g tgk. sampai je sana kul 2:30, masing2 xsabar2 nk g gk n tahukah anda,tiket yg dibeli adalah pada pkul 6ptg...WHATT???


Aduyaii...nak xnak t'paksa gak la tahan tggu. Pusing sana sini smntara tggu time. nak g shopping bkn ade duit..time tu lak ade sale..so tgk jela....



kitorg minum aje coz duit xmngizinkan hehe...duduk t'mnung tgk awek orang lalu lalang hahaha mana tau sangkut ahaks...kitorg ade bende lawak dari stat kitorg mnum td smpai nk g tgk wyg
...nak ckp segan lak coz xde bende tu...mmm korang paham2 sndri je la ek..kul 6 msuk....n tgk 'Terminator Salvation'...

my opinion?
bes gak la...mmbe aku sorg ni yg dh tgk ckp xbes...tapi aku tgk bes jer...ape daa...walaupon ade sikit Arnold, ok la dari xde lgsg coz Arnold la ikon cite robot ni..jalan cite ni orait je xde pening sgt coz dh phm from cite mule2 lg...tapi aku rase cam ade lg smbungan jer...coz John Connor xmati lagi...mmm..mungkinkah?sama2 la tggu..:-p...
malam lak ps mkn trus balik...dgn kdaan sakit kpala trus tembak balik..balik rmh je dah mereng hahaha...
Reactions:
Categories:

4 komen :

FaFaFa said...

patutlah ko mereng mlm smlm... hohohoho ape yg lawak tu. crite skali... :))

nak tgk t-4 tmrw la. whahah. tapi sorang2? pfft. tgk ngan mak la. harharhar

-Fana- said...

ko tgk kat mana ni shah? aku suka robot besa ala2 transformers tue ;> yeah...john connor mmg x mati tp yg aku tension marcus mati.sdey!!!!

souledge said...

Fafa:tgk la wei..bes.lg bes dri cite drgonball cilake tu haha..
Fana:aku tgk kt jusco...marcus mati tu la pnybab john connor htr arnold ke mase silam...aku rse ade lg smbungan tu...

FaFaFa said...

zaman bile plak aku tgk dragonball cilakak tu!

wahhaa. ala, nnt i tgk la~