01 June, 2009

New Home @ 7

selepas m'diami rumah di sek.7 area p.kmersil, kini tiba masenye utk m'cari angin baru..angin yg akan m'beri mcm2 cabaran..kami 6 org telah b'pindah ke rmh baru...yeaa....

TAPI....

rumah ni tingkat 4 lak..ces..aku ingat leh la kurangkn beban lutut aku ni.rpe2 nye same jer..satu hari suntuk mngemas brg n transfer ke rmh bru..bukannye sikit tp byk x t'kate...peh..1 hari tu aku rase tulang aku ni mcm nak patah jer...rugi aku xminum susu kasi kuat tulang...bygkan kt tgn aku ade 3 beg b'isi artwork n buku,tu bru sblah tgn..sblah lg lak gendong bende laen lak..pendek kate,xt'kire brg yg dibawa ke rmh bru tu..fuuhh..pas dh angkut, time aku lak chop bilik dlu hehehe...


ni la bilik aku..lom bwk brg lg...klau x mau pnuh cam tin sardin...pape pon aku kne cbe kurangkn brg2 yg kne bwk coz sumenye full furnish...ala kne la blaja hidup ssah dulu...ni je mmpu yg kitorg cari...kami bukan orang kaye mcm anda sume hahaha...:-p
Reactions:
Categories:

4 komen :

FaFaFa said...

tingkat 4? blok ape ni weh!
yayy, boleh g umh ko!

LOL

-Fana- said...

ni satu tempat dgn umah farah ke? kalo wat party jangan lupa ajak aku dgn ira tau.haha

souledge said...

Fana":nnti kami wt parti liar...korang datang tau hahaha
Fafa:rmh den kt blok 50..blok mcm ko gak...

FaFaFa said...

lohhhh jiran la kiteeee.
hahaha tapi cam jauh jek. dpn2 pakli kan?
cet.
nnt boleh la slalu g umh ko! yayy!

ps: parti liar? pfft.