13 June, 2009

Bercuti di Malaysia

Cuti2 ni aku ingat xde g jalan2...rupenya ade gak plan tu...cume famili agak bz skit..xpelah aku pon malas sbnarnye...cam xde mud jek...api alang2 nk hilangkn bosan, I follow je haha...
ni ikan aa sudah kene sumpah...xtau la pe salah die hehehe..ikan ni aku jumpe mase jalan2 kt Lumut. Time aku tangkap ni mmg panas terik. Sikit lg aku leh jadi gelap tapi naseb baek tak itam lg hahaha....Kitorg bercuti di Telok Batik,Perak...situ je la pergi. Nak pergi tmpat laen jauh sgt...ni je la mampu..Ala xkesah la janji dpt hilang bosan yg sdah ditahap maksimum.
Cuma 1 hari je stay sana...mmm xpelah...cuma aku t'ingat kt tmpat blaja aku yg lama..mana lg klau bukan Uitm Perak...leh kate slalu gak la g sini mase blaja dulu...skrg ni je byk b'ubah..mmm xsangka betul....so kpd korang yg xpenah g perak cube2 la try pegi b'cuti...mmg seronok
(padahal panas yg amat hehehe)
Reactions:
Categories:

2 komen :

FaFaFa said...

apsal ikan kena sumpah tuuuu... comel?
:))

ala, nak g gak. tak pe la panas2 pun.
haha

souledge said...

mai la....tp support la pnginapan skali hahaha