15 June, 2009

Kenalkah korang pada ini manusia?

???? sesape t'jumpa mamat ni, dipersilakan repot polis...die b'bahaya skali...hahahahahahahaha meh aku terangkan ciri2 mamat ni supaya snang korang kenal
1.die suke makan besi..klau korang t'jumpa besi yg ade kesan gigit maknanye die ade b'dekatan dgn anda so hati2
2.die ni anti tikus...pantang klau nmpak tikus m'jerit2 smpai tak ingat dunia dan kdg2 leh pengsan
3.die seorg yang cerdik..sebabnye die kan robot nak kate ape lg haha
4.seorang yg pemalu...klau bole die nak sorok jer muke die dlm beg kertas sbb malu yg amat sgt..
5.pandai melatah...pelik tapi benar,inilah 'keistimewaan' robot ni..
jadi kepada mereka diluar sana,sila beri kerjasama anda...awasi makhluk ini
PS:PENULIS BLOG INI DEMAM...JADI DIE AGAK MERENG SEDIKIT HEHEHE
Reactions:
Categories:

4 komen :

FaFaFa said...

woahhhhhhhhhh inikah dia!
:))

hebat nye awak ni edit gmbr...
=)

souledge said...

bukan edit tapi knyataan...hahaha

niNiE said...

takot tikus & kuat melatah???
ni 1st time jumpe robot pelik camni

souledge said...

percayalah...tiada yg pelik mlainkan robot ini hahaha die cam doremon gak...