20 May, 2009

My Smallville



my hometown.....long long ago, far far away...there is a boy who land in this village with his transport(motocycle)..he was raise by a good family n his destiny to save human from the bad guy..
hahahaha...dah macam tagline cite lak..hehe. Ok pic ni mmg tempat tinggal aku. Agak berlainan dari yang dulu coz bagi aku dah makin meriah lak. dulu xde lak mcm ni. Gambar ni aku ambik kt atas highway n wktunye lak kul 6:45 ptg. sbnarnye aku xde ape nak wt so aku bwk kamera n g shoot ape2 yg bes. ni la yg aku dapat wat masa ni coz ade tmpat lg aku nk mrayau.
Berbanding dulu, mane ade highway...skrg je ade...jln pon dh lebar...sume b'ubah since aku diploma kt perak. balik2 jer...NAH..transformasi..hehe..
Reactions:
Categories:

2 komen :

-Fana- said...

oh...bamboo river camni rupanyer

souledge said...

yups...different skit b'banding dlu..