06 December, 2008

En Penghantar

aritu aku sje jln2 dgn member2...PLAN?


jangan bagi diri masing2 tido hahahaha.....mana x nye asal balik rumah klau dh gelap ruang tamu paham2 je la. so Mat Noq pun m'offer' kan dri utk bwk kitorg g jalan2 kt.......


SUNWAY PIRAMID.......


Wah besh nye...aku pun xpnh g sna....(NAMA JE DUK SELANGOR TAPI XPNH PEGI)


Well tu bukan p'halang...b'bekalkan duit hanya RM50 aku jalan2 di sna dgn 'gembel' nye...tetibe jek kwn aku ni bgi idea tgk muvi...(siut aku mana ade duit...dh la kene saman td)...d ringkaskan cite t'pksa la tgk huhu cite Trasporter 3...

my opinion?

best gak la....padahal mnguap2 aku tgk....penat beb...dri pagi smpai ke mlm aku jln2....abis je tgk cite ni..satu hal...SESAT!!!!

kitorg t'sesat sampai mana tah...nsib baek la jumpe jln balik...klau x tido tepi jln la nmpaknye...mana x nye minyak kete btul2 dh line kuning...gile btul...

Categories: